Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2008

ΔΙΣΚΟΠΡΟΤΑΣΗ, ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ - ΤΡΑΠΕΖΑΚΙΑ ΕΞΩ




Μετά την βιβλιοπρόταση εγκαινιάζεται λοιπόν στο Βlog μας και η δισκοπρόταση μια φορά το μήνα, βλέπετε δίνω τεράστια σημασία στο θέμα του πολιτισμού στην χώρα μας, αν και δεν χρειάζεται γιατί υπάρχει η καλή μας κυβέρνηση που τα έχει προβλέψει όλα, γι αυτό και μείωσε στο μηδέν τα κονδύλια για τον πολιτισμό! Χα χα! Την έριξα την μπιχτή μου δεν άντεξα... Νιόνιος λοιπόν, για να θυμούνται (και να συγκινούνται) οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι...........

Stendoras

5 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια ειναι ως ιδεες και τα δυο νεα στο μπλογκ σου και η ββλιοπροταση και η δισκοπροταση.

    Αλλά γιατι μονο μια φορα το μηνα;

    Καλησπερα stendora!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλησπέρα γείτονα!
    Ναι ίσως έχεις δίκιο, θα πρέπει πιο συχνα μάλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντώνη την βοήθεια σου θα ήθελα ως πιο έμπειρος που είσαι, πως μπορώ να βάλω μια παραπομπή που να την πατάς και να ακούγετα ενα τραγούδι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο προφιλ μου εχει το mail μου. Στειλε μου και θα σου στειλω ενα αρχειακι που μου εχουν δωσει και μενα. Ειναι βοηθητικο σε πολλα.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σου έστειλα για τσέκαρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε Ελεύθερα