Κυριακή, 7 Δεκεμβρίου 2008

ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ, ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ 15 ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ!!!

















Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ STENDORA στέκεται στο πλευρό των διαδηλωτών και της οικογένειας του 15 χρονου Αλέξη Γρηγορόπουλου,  μετά την εν ψυχρώ δολοφονία του απο αστυνομικό χτές το βράδυ. Δυστυχώς οι κυβερνώντες εκτός απο ανίκανοι είναι και επικίνδυνοι, με τα χθεσινοβραδυνά γεγονότα πήραμε όλοι εμείς οι νεώτεροι μια γεύση απο το αστυνομικό κράτος της δεξιάς της δεκατίας του 50 και του 60!!   

Stendoras

17 σχόλια:

  1. ολοι φταινε..απο τον ΑΜΥΑΛΟ που για μια 8μηνη συμβαση στον ΟΤΕ ψηφιζει τους ΑΜΥΑΛΟΥΣ,μεχρι τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ δημοσιοκαφρο που υποστηριζει την μπατσαρια..
    απιστευτα πραγματα..
    συλληπητηρια στην οικογενεια του παιδιου.
    NΤΡΟΠΗ ...
    ξεφτιλα κρατος..

    a.c.a.b.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Lapace εχει χαθεί κάθε έλεγχος πλέον απο αυτούς που μας κυβερνάνε, πρέπει να πάνε στα τσακίδια το συντομότερο πρίν τα διαλύσουν ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος7/12/08, 4:41 μ.μ.

    ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ 15ΧΡΟΝΟΥ ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ
    1. ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο 15ΑΝΗΛΙΚΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΠΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ? ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΥΤΑ? ΑΝ 50 ΚΑΦΡΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΖΗΜΙΑ?

    2. ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΟΥΣΤΑΝ? ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΒΡΑΔΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ? ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ...

    3. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΦΡΟΥΡΩΝ!!!!!

    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ SAPISMENOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Sapismene,
    Εχω την εντύπωση οτι προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα! Οτι και να έκανε το παιδί αυτό η κάθε παιδί, δεν δικαιολογήται εν ψυχρώ δολοφονία απο αστυνομικό! Θα τρελαθούμε εντελώς σε αυτόν τον τόπο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν οτι το παιδί αυτό δεν ειχε καμία σχέση με τα γεγονότα των ταραχώνκ, ούτε ελαβε μέρος! Μπράβο! Να την χαιρόμαστε την αστυνομία μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νιωθω οργισμενος για το χθεσινο γεγονος της εν ψυχρω δολοφονιας ενος 15χρονου παλληκαριου απο το κρατος.
    Και βαθυτατα θλιμμενος.
    :(


    Οσο για το σχολιο του Sapismenos, απαξιω. Και εγω προσωπικα Stendora αν υπηρχε τετοιο σχολιο στο δικο μου blog, θα το εσβηνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παλουκοκαύτης8/12/08, 7:04 π.μ.

    Θυμάσαι τί είχε συμβεί τον Νοέμβριο του 1985, μετά τη δολοφονία του δεκαπεντάχρονου (!) μαθητή Μιχάλη Καλτεζά από αστυνομικό στην πλατεία Εξαρχείων;

    Ο τότε υπουργός Δημ.Τάξης Μένιος Κουτσόγιωργος υπέβαλε την παραίτησή του, η οποία δεν (!) έγινε δεκτή από τον Ανδρέα Παπανδρέου.

    Οι συμπτώσεις είναι δυστυχώς ανατριχιαστικές. Μήπως το παρακράτος στο οποίο αναφέρεσαι είναι ίδιον γενικά των κυβερνήσεων στην Ελλάδα; Μήπως τελικά τα κόμματα που εναλάσσονται στην εξουσία (και τα υπόλοιπα αν ποτέ έβλεπαν εξουσία) είναι διαφορετικές όψεις του ιδίου νομίσματος;

    Με βάση τα ιστορικά γεγονότα, απλά αναρωτιέμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος8/12/08, 10:02 π.μ.

    προς Αντώνη:

    Άλλος ανώνυμος είμαι και όχι ο παραπάνω "Sapismenos".

    Το να μην σε εκφράζει ένα σχόλιο είναι απόλυτο δικαίωμά σου. Από τη στιγμή όμως που εσύ υποστηρίζεις πως "Μια κουβεντούλα κάνουμε" και το (εκάστοτε γραφόμενο) σχόλιο είναι κόσμιο, δεν καταλαβαίνω τον λόγο απόρριψής του μόνο και μόνο επειδή δεν ταυτίζεται με τις απόψεις σου.

    Για μένα το νόημα της κουβέντας είναι να εκφράζουμε διαφορετικές απόψεις με επιχειρήματα και όχι να συμφωνούμε με όλους και με όλα.

    Ευχαριστώ και να με συγχωρεί ο "ιδιοκτήτης" της σελίδας για την κατάχρηση του χώρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απαντω.
    Τα ερωτηματα του sapismenos (ειδικα το 1 & το 2) δεν αποτελουν επιχειρηματα κατα τη γνωμη μου. Απο που βγαινει οτι ο 15αχρονος εσπαζε μαγαζια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος8/12/08, 10:40 π.μ.

    Προφανώς δεν βγαίνει από πουθενά και είναι προσωπική του εικασία. Αυτό λοιπόν σου δίνει εσένα το ερέθισμα να απαντήσεις λογικά ότι πράγματι δεν συμπεραίνεται από πουθενά (άσχετα αν κανείς από όλους που μιλάμε τώρα δεν είμασταν εκεί να δούμε πραγματικά τι έγινε, οπότε όλοι λέμε εικασίες).

    Αυτό ακριβώς όμως: να απαντήσεις και να προσπαθήσεις να πείσεις για το αντίθετο (σωστό ή λάθος, είναι προσωπική σου άποψη και την εκφράζεις). Το να απορρίπτεις κάτι που σου φαίνεται αβάσιμο προσωπικά με βρίσκει κάθετα αντίθετο, άσε που σε αδικεί ως συνομιλητή. Για παράδειγμα η εικόνα με το πιστόλι και τη ΝΔ (ΠΑΣΟΚ,ΚΚΕ,ΛΑΟΣ κτλ σε άλλη περίπτωση) δεν αποτελεί για μένα επιχείρημα, είναι έντονα φανατισμένο (σε σημείο επικίνδυνο) μανιφέστο. Έχει όμως κάθε δικαίωμα ο οποιοσδήποτε να το αναρτήσει και αν μπορεί να το στηρίξει λογικά, ακόμα καλύτερα. Όπως κι εγώ έχω το δικαίωμα να διαφωνώ ήρεμα και με αυτοσυγκράτηση, προκειμένου να γίνει διάλογος, όπου κι αν οδηγήσει αυτός.

    Φυσικά ποτέ δε θα συμφωνήσω στο να ανοίξεις διάλογο με άτομα προκλητικά, ευερέθιστα ή οτιδήποτε άλλο. Είναι το λιγότερο γελοίο να τσακώνεσαι στο διαδίκτυο με ανθρώπους αγνώστους, μιλάω πάντα για σχόλια γραμμένα με κόσμιο και αξιοπρεπή τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανωνυμε, δεν διαφωνω σχεδον σε τιποτα απο το τελευταιο σου σχολιο.
    Απλα οταν διαβασα εκεινο το σχολιο του σαπισμενου, ημουν πολυ φορτισμενος και οργισμενος. Και δεν μπορεσα να συγκρατηθω οταν διαβασα τα "επιχειρηματα" του.
    Και εγραψα οτι εγραψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος8/12/08, 11:02 π.μ.

    Συνεχίζω και κλείνω γιατί το τελευταίο που θέλω είναι να κουράσω, απευθυνόμενος στον "ιδιοκτήτη" της σελίδας: αν το πάρεις λογικά, από πού βγαίνει ότι σκοπός της συγκεκριμένης κυβέρνησης είναι να σκοτώνει ανυποψίαστους και αθώους ανήλικους και μη πολίτες στη μέση του δρόμου;

    Αν φυσικά πάρουμε ως αρχή ότι από κάπου ανεπιφύλακτα αυτό τεκμηριώνεται (πχ ο αστυνομικός έλαβε εντολή δολοφονίας από το Μαξίμου), τότε μιλάμε για μια κυβέρνηση εγκληματιών. Συνεχίζοντας λογικά πάντα όμως, το ίδιο πρέπει να ισχύει και για την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, με βάση παραπάνω σχόλιο που διάβασα (θυμάμαι κι ο ίδιος το περιστατικό) μια και τα γεγονότα είναι ακριβώς τα ίδια.

    Εννοείται πως αν έχουμε να κάνουμε με κυβερνήσεις εξουσίας εγκληματικές, τότε το γεγονός ότι μπορούμε να μιλάμε μέσω του διαδικτύου είναι πολυτέλεια...

    Αυτά τα λίγα, χαιρετώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος8/12/08, 11:17 π.μ.

    δυστυχως επρεπε να γινει ενας φονος για να δουμε μπροστα μας τα τρωτα του συστηματος μας. γιατί να ανοιγουμε τα ματια μας και το στόμα μας μόνο μετα από φόνους? εχουμε μαθει να υπαρχουν θυματα κ νεκροι για να συνειδητοποιούμε τα αυτονοητα. ρουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα σας,
    Εχω να πω πολλά μετά απο αυτά τα σχόλια και να απαντήσω επίσης σε όλους συνολικά.
    1) Οφείλω να ομολογήσω καταραχάς οτι δεν γνώριζα το περιστατικό του 1985 επι κυβερνήσεως Ανδρέα Παπανδρέου, το πληροφορήθηκα χτές, εξάλλου το 1985 ήμουν 4 χρονών. Είναι αυτονόητο οτι το καταδικάζω και αυτό όπως και το τωρινό περιστατικό και το προεκτείνω και λίγο λέγοντας οτι είναι ακόμα πιο απαράδεκτο για μια κυβέρνηση που θέλει να λέγεται Σοσιαλιστική όπως αυτή του 1985. Αυτό σαν μια πρώτη απάντηση στον παλουκοκαύτη και στον ανώνυμο φίλο.
    2) θα συμφωνήσω με τον Αντώνη όσον αφορά το σχόλιο του Σαπισμένου, δεν θα φτάσω βέβαια στο σημείο να σβήσω το σχόλιό του (του σαπισμένου) αλλά ο Αντώνης έχει δίκιο σε αυτό που λέει οτι τα λεγόμενα του σαπισμένου δεν αποτελούν λογικά επιχειρήματα. Διαβάζοντας το σχόλιο (το 1 & το 2)του σαπισμένου ένιωσα οτι εχω να κάνω με εναν άνθρωπο ο οποίος έχει νοοτροπία της δεκαετίας του 50' και απόψεις βαθιά συντηρητικές και φασίζουσες.
    Μου κάνει μεγάλη εντύπωση που πολλοί άνθρωποι μετά απο τα γεγονότα, έδιναν πολύ μεγάλη βάση στις περιουσίες που καταστράφηκαν και οχι στο περιστατικό αυτό καθεαυτό στο οποίο έπρεπε να δώσουν μεγαλύτερη βάση, δηλαδή την δολοφονία ενος 15 χρονου παιδιού ΕΝ ΨΥΧΡΩ απο αστυνομικό για ασήμαντη αφορμή. Αφαιρέθηκε μια ανθρώπινη και αρκετοί δεν ασχολήθηκαν καν με αυτό αλλά ασχολήθηκαν με τα μαγαζιά που έσπασαν. Επόμενο ήταν! Η βια φέρνει βία και θα φέρει πάλι κι άλλη, χάσαμε την λογική σε αυτόν τον τόπο?
    3) Απαντώ στον ανώνυμο και κλείνω, σκοπός μου δεν είναι να κάνω φτηνή αντιπολίτευση στην κυβέρνηση και σε κάθε κυβέρνηση απο αυτό εδω το blog, θα μου επιτρέψεις όμως να μπορώ να κάνω πραγματική αντιπολίτευση και κριτική. Η φώτο με την ΝΔ και το πιστόλι ανάμεσα δεν εννοεί οτι είναι άμεσα εγκληματίες η δολοφόνοι οι υπουργοί και οι κυβερνώντες γενικότερα, αλλά είναι συμβολική και εννοεί οτι το σύστημα εξουσίας που έχουν δημιουργήσει αναπόφευκτα οδηγεί σε εγκληματικές συμπεριφορές όπως αυτή που είδαμε. Δεν ήταν η πρώτη φορά, υπήρξε και το περιστατικό με την ζαρντινιέρα, το ξεχάσαμε αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος8/12/08, 10:54 μ.μ.

    Σαπισμένε κι εγώ στο δικό σου σχόλιο θα σταθώ για ευνόητους λόγους. Φαντάζομαι ότι τώρα θα έχεις πληροφορηθεί ότι ο Αλέξανδρος δεν ήταν σε καμιά πορεία και δεν έσπαγε καμιά βιτρίνα Όμως έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον να το συζητήσουμε σαν να έσπαγε όντως βιτρίνες. Κανένα καθίκι δεν έχει το δικαίωμα να σε σκοτώσει εκτός αν απειλείς την ζωή του γεγονός το οποίο ισχύει και από τις δύο πλεύρες (εκτός αν είσαι υπέρ της θανατικής ποίνης). Όταν θα δολοφονήσουν εσένα, τη μάνα σου ή την αδερφή σου πώς θα αντιδράσεις; Αυτό που δυστυχώς συμβαίνει είναι ότι έχει χαθεί η συλλογικότητα και δεν καταλαβαίνουμε ότι ο Αλέξανδρος είναι ο δικός μας γιός και ότι τον δολοφόνησε το δικό μας σύστημα. Και ένα άλλο θέμα που σχολιάζεται πολύ αρνητικά. Τα γουρούνια γιατί δεν βγαίνουν να σκοτώσουν άλλους πέντε; Απέκτησαν ξαφνικά συνείδηση; Γιάτι θα κάψουν ότι υπάρχει και δεν υπάρχει σ’άυτήν τη χώρα. Δυστυχώς ο φόβος της βίας και της αντίδρασης τους κρατάει. Αυτοί που αναφέρονται υποτιμητικά ως κουκουλοφόροι, ότι καίνε ξένες περιούσιες και λεηλατούν, κρατάνε την αστυνομία σε κάποια όρια. Γιατί όλοι οι αφεντάδες μας σκιάχτηκαν και ξεκουνήθηκαν απ’τις πολυθρονίτσες τους; Επειδή καίνε την Αθήνα. Οπότε…
    (Την επόμενη φορά που κάποιος μπάτσος θα σηκώσει το όπλο να σκοτώσει για πλάκα, θα σκεφτεί όλες αυτές τις "φωτεινές" νύχτες).

    1. ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο 15ΑΝΗΛΙΚΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΠΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ? ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΥΤΑ? ΑΝ 50 ΚΑΦΡΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΖΗΜΙΑ?

    1. Αυτά τα μαγαζιά είναι ασφαλισμένα. 2. Μίλα καλλίτερα δεν τους ξέρεις κι από χτες 3. Αν μπορούμε να εκτελούμε εν ψυχρώ και κατα βούληση να μου το πείτε, έχω πολύ δουλειά.

    2. ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΟΥΣΤΑΝ? ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΒΡΑΔΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ? ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ...

    Αν στα 15-16 σου ήξεραν οι γονείς σου κάθε σου κίνηση, συγνώμη αλλά πρέπει να το κοιτάξεις.


    ΥΓ: http://www.youtube.com/watch?v=hiQoq-wqZxg

    eleni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και κάτι άλλο:
    Στη ζωη υπάρχουν συχνά ιστορικοί στρόβιλοι που στροβιλιζόμαστε ολοι μαζί, νομίζω οτι κάτι τέτοιο ζούμε και αυτές τις μέρες, για μένα ο Αλέξανδρος μπορεί να έφυγε πολύ άδικα απο την ζωη, αλλά θα γίνει αιώνιο σύμβολο όμοιο με τον Λαμπράκη και τον Πέτρουλα! Και δεν υπερβάλλω καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε Ελεύθερα