Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2008

ΚΡΑΤΟΣ ΧΑΡΒΑΛΟ!


ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
ΥΓΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ;

ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ! ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΧΑΡΒΑΛΟ!
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Χωρίς να υποτεθεί οτι θέλω να κάνω φτηνή αντιπολίτευση στην κυβέρνηση, ρωτώ ευθέως: Ποιός φταίει γι' αυτό αν οχι η νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση της χώρας πρωτίστως; Καλώ όλους να απαντήσουν μέσα τους σε αυτό το απλό ερώτημα, εγω προσωπικά απάντησα, και θα τα πούμε στην κάλπη.

Stendoras

17 σχόλια:

  1. Ανώνυμος8/12/08, 9:32 μ.μ.

    ε οχι και δεν υπαρχει αστυνομια... Κανει τη δουλεια της μια χαρα! Ο νοων νοειτω.
    Νικος Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8/12/08, 11:43 μ.μ.

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=42859268

    edw exei mia lista dolofonion apo thn astunimia ta teleftea 25 xronia...
    ta pragmata den einai toso apla.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να παραιτηθουν ΧΘΕΣ κιολα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολα ευστοχα και δυστυχως αληθινα.
    Ενα μονο σχολιο: ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΙΤΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9/12/08, 7:11 π.μ.

    Ο χθεσινός ανώνυμος είμαι. Εγώ θα κάνω μια άλλη ερώτηση: πότε συνειδητοποίησες ακριβώς την έλλειψη όλων αυτών που αναφέρεις; Γιατί προσωπικά (από τη δεκαετία του 80 που έχω συναίσθηση του τί συμβαίνει) δεν θυμάμαι να υπάρχει κάτι από τα παραπάνω...

    Για παράδειγμα επί Ανδρέα δημόσια διοίκηση προφανώς δεν υπήρχε (μια και ήταν όλοι ψηφοθηρικά διορισμένοι). Επί Μητσοτάκη εξωτερική πολιτική (Σκόπια) προφανώς δεν υπήρχε, επί Σημίτη (Ίμια) το ίδιο. Συμφωνώ πως τώρα δεν υπάρχει τίποτα, όπως δεν υπήρχε και στο παρελθόν, γιατί ούτε σοβαρή υγεία, οργάνωση ή δικαιοσύνη (μεταξύ άλλων) θυμάμαι εγώ ποτέ.

    Κι άλλη μία: Ειλικρινά πιστεύεις ότι με κάποιο από τα υπάρχοντα κόμματα θα βελτιωθεί ή και θα...υπάρξει (όπως λες κι εσύ) κάποιο από τα αναφερόμενα αγαθά;

    Εγώ θεωρώ δεδομένο πως το μόνο που θα υπάρχει θα είναι το αδιάκοπο δούλεμα από όλους προς όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε ανώνυμε,
    Αφου τα ισοπέδωσες όλα επέτρεψε μου να κάνω μερικές παρατηρήσεις στα γραφόμενα σου...
    Σωστά παρατηρείς οτι για τα δεινά της χώρας οι ευθύνες είναι διαχρονικές, αλλά το ερώτημα μου είναι σε ποιά άλλη κυβέρνηση ο Πρωθυπουργός της χώρας κυβερνούσε απο το σπίτι του;Σε ποιά άλλη κυβέρνηση ο Πρωθυπουργός κυβερνούσε σε τηλεοπτικό χρόνο και πάντα με διαφορά φάσης τουλάχιστον 2 ημερών. Σε ποιά άλλη Κυβέρνηση ο Πρωθυπουργός άφηνε τους υπουργούς του να καούν για να συνεχίζει να είναι το "ισχυρό χαρτι" της παράταξης του. Σε ποιά άλλη κυβέρνηση μέσα σε 4.5 χρόνια διακυβέρνησης είχες:
    1. Κουμπάρους
    2. Απαγωγές Πακιστανών
    3. Υποκλοπές
    4. Γαλάζια συνέντευξη στο δημόσιο
    5. Ξεπούλημα κερδοφόρων ΔΕΚΟ
    6. Βατοπέδι
    7. Οικονομική εξαθλίωση πέραν κάθε αναμενόμενου ορίου;
    Πώς είναι δυνατόν μέσα σε 4.5 χρόνια να περάσαμε απο την Ελλάδα των Ολυμπιακών Αγώνων και της διεθνούς προβολής, στα πεδία μαχών στο κέντρο της Αθήνας(??!!!)
    Και μια ερώτηση για το τέλος με μια διάθεση χιουμοριστική.
    Γράφεις οτι "Θεωρώ πως το μόνο που υπάρχει θα είναι το αδιάκοπο δούλεμα από όλους προς όλους".
    Αλήθεια μήπως σκοπεύεις να μεταναστεύσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος9/12/08, 10:34 π.μ.

    Φίλε Άρη, καταρχάς αναρωτιέμαι:

    Το κέντρο της Αθήνας έγινε πεδίο μάχης για πρώτη φορά τώρα, 4.5 χρόνια μετά τους Ολυμπιακούς; Θυμάσαι τί συνέβη το 1985 μετά το θάνατο του Μ.Καλτεζά, όταν η τότε σοσιαλιστική κυβέρνηση διέταξε την άρση του ασύλου των πανεπιστημίων προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι ταραξίες; Ή όταν τα ΜΑΤ χτυπούσαν τους συνταξιούχους επί εποχής Σημίτη;

    Και καθώς είναι σωστά αυτά που αριθμητικά αναφέρεις, συνεχίζω, με μεγαλύτερη βέβαια απόκλιση χρόνου από τα 4.5 χρόνια διακυβέρνησης που αναφέρεις, μια και το ΠΑΣΟΚ κυβέρνησε για πολύ περισσότερο (εκτός κι αν θεωρείς το πρόβλημα αυστηρά χρονικό και όχι γενικότερα ποιοτικό):

    1.Σκάνδαλο αγοράς Mirage (δεκαετία του 80)
    2.Καταπράσινο δημόσιο (δεκαετία των 80 και 90)
    3.Σκάνδαλο Τράπεζας Κρήτης
    4.Καταστήλεψη ταμείου ΝΑΤ, για απόδοση αποζημιώσεων σε...δήθεν αντιστασιακούς
    5.Ίμια (σε ποιά άλλη κυβέρνηση Υπουργός αποκαλεί τη σημαία κωλόπανο, δεν έχει πρόβλημα να την κατεβάσει κτλ)
    6.Σε ποιά άλλη κυβέρνηση πρωθυπουργός ευχαριστεί άλλη δύναμη για την εκτόνωση μιας κρίσης;
    7.Οτσαλάν (άλλη μία ένδειξη πατριωτισμού)
    8.Χρηματιστήριο (το μεγαλύτερο οικονομικό έγκλημα στην ιστορία, σε ποιά άλλη κυβέρνηση Υπουργός Οικονομικών καλεί τους πολίτες να..παίξουν τα χρήματά τους)
    8.Σάμινα (πεπαλαιωμένα πλοία, αποτέλεσμα του μονοπωλίου που επέβαλε τότε το ΠΑΣΟΚ στη ναυσιπλοΐα προς ίδιον ώφελος)
    9.Τσουκάτος (εννοούνται τα υπόλοιπα)
    10.Σκάνδαλο κτηματολογίου, επίσης καταλήστεψη
    11.Ψεύτικη απογραφή και απόδοση προς την Ευρ.Ένωση των οικονομικών πεπραγμένων, με αποτέλεσμα η χώρα να είναι για καιρό υπό επιτήρηση, λόγω έλλειψης εμπιστοσύνης προς τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ)
    12.Υπόνοιες νοθείας σε εκλογική νίκη του ΠΑΣΟΚ

    Έβγαλα μια εντεκάδα, συν έναν αναπληρωματικό...


    Σε ποιά άλλη (μελλοντική) κυβέρνηση, μια και η επόμενη θα είναι το ΠΑΣΟΚ, ο πρωθυπουργός είναι...αμερικανός υπήκοος;!

    Είναι προφανές πως δεν υπάρχει νόημα να συνεχίσουμε αυτή την καταμέτρηση, μια και δεδομένα και οι δύο έχουν διαπράξει τα άπειρα, οπότε νομίζω δικαιολογείται βάση ιστορικών στοιχείων η διαχρονική ισοπέδωση των πάντων.

    Όσο για το τελευταίο που λες, δεν κάνω πλάκα, μακάρι να μπορούσα να ζήσω σε κάποια άλλη σοβαρή ευρωπαϊκή χώρα και να έρχομαι εδώ για διακοπές, μια και σαν γνήσια μπανανία, μόνο γι'αυτό είμαστε. Επειδή όμως δεν μπορώ, προσπαθώ απλά να διατηρώ την ψυχική μου ηρεμία και ισορροπία μέσα στον κυκεώνα παραλογισμού που καθημερινά βιώνουμε εδώ πέρα.

    Σε χαιρετώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος9/12/08, 10:36 π.μ.

    Μόλις συνειδητοποίησα πως έκανα λάθος στην καταμέτρηση, είναι η έλλειψη ψυχικής ηρεμίας που αναφέρω..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πραγματικά αξιέπαινη η προσπάθεια σου να συμψηφίσεις τα πάντα με τα πάντα, καθώς η σημερινή κατάσταση μόνο με λογικές συμψηφισμού του στυλ αγοράσαμε Μιραζ με μίζες, βυθίστηκε το Σάμινα, μπορεί να δικαιολογηθεί και άλλα τέτοια φαιδρά επιχειρήματα για να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα.Θα περάσω στα πιο πρόσφατα, γιατί πραγματικά το να ξεθάβουμε φαντάσματα του παρελθόντος και να τα ανάγουμε στο σήμερα δεν έχει πραγματικά κανένα νόημα, διότι σήμερα έπρεπε να έχουνε διδαχθεί απο τα λάθη του παρελθόντος και να μην τα επαναλαμβάνουν σε υπερθετικό βαθμό. Το πρόβλημα, ωστόσο, επειδή βαθιά πιστεύω οτι δεν είναι χρονικό αλλα καθαρά ποιοτικό, γιατί χρειάζεται υψηλή "ποιότητα" η λοβιτούρα της δεξιάς για να διαλύσει την χώρα σε 4.5 χρόνια είναι η εικόνα της "κυβέρνησης" σήμερα.
    Θα σχολιάσω τα γραφόμενα σου όπως ακριβώς τα αρίθμησες.
    5. Ίμια (Αφορά σε ένα Εθνικό θέμα το οποίο οδήγησε την χώρα στα πρόθυρα του πολέμου και οι χειρισμοί δεν ήταν στο ελάχιστο επαρκείς, αυτό δεν νομιμοποιεί κανέναν να το χρησιμοποιεί σήμερα για να ξελαφρώσει την σημερινή "κυβέρνηση"
    6. Άλλο μια λάθος έκφραση ενός πρωθυπουργού μερικών εβδομάδων που ανέλαβε την διακυβέρνηση της χώρας μετά απο ασθένεια του εκλεγμένου πρωθυπουργού, και άλλο η παντελής απουσία ενος θεατή πρωθυπουργού φασκιωμένο στο τείχος του απυρόβλητου, ο οποίος κυβερνάει επι 4.5 χρόνια και προέδρευε της αντιπολίτευσης για αρκετά χρόνια πριν και δεν ξέρει τι να κάνει.
    7. Το θέμα της απαγωγής του Οτσαλάν δεν αφορούσε την Ελλάδα, αλλά το Αμερικανο-Βρετανικό κατεστημένο ενέπλεξε την χώρα σε ένα ατέρμονο παιχνίδι το οποίο την έφερε προ τετελεσμένων γεγονότων. Εδώ δεν μιλάμε για τετελεσμένα γεγονότα αλλα για μεθοδευμένες πρακτικές 4.5 ετών.
    8. Το χρηματιστήριο είναι σκάνδαλο να το δεχτώ, αλλα τα ομόλογα δεν είναι;;; Ελάχιστες γνώσεις οικονομικών χρειάζονται για να μάθει κανείς οτι τα ομόλογα μπορεί να σχετίζονται με χρηματιστηριακά προϊόντα.(και πάλι έπρεπε να είχαν διδαχθεί απο τα λάθη του παρελθόντος).
    9. Ο Θ. Τσουκάτος είναι απο καιρό εκτός ΠΑΣΟΚ, Ο Βουλγαρακης-Δουκας-Μπασιακος-Κοντός-Τσιτουρίδης-Ρουσόπουλος-.....που είναι;;;Επιπρόσθετα ο Θ. Τσουκάτος δεν διετέλεσε ποτέ υπουργός. Μόνο σύμβουλος του Πρωθυπουργού, για να μη μιλήσω για τους σημερινούς καταδικασμένους υποθάλπτες εγκληματιών συμβούλους του πρωθυπουργού.
    10. Μήπως το κτηματολόγιο σήμερα είναι πιο σκανδαλώδες απο ποτέ;;; Αλήθεια η μονή Βατοπεδίου δήλωσε την περιουσία της;
    11. Το πόσο ψεύτικα η όχι ήταν τα οικονομικά της χώρας φάνηκε απο το πόρισμα της απογραφής της Ε.Ε το οποίο δεν βρήκε κάτι παράνομο. Απλά η δεξιά στα πλαίσια καθαρά κομματικών σκοπιμοτήτων και για να κουνήσει το δάχτυλο στο ΠΑΣΟΚ έβαλε την χώρα σε επιτήρηση αυτοβούλως. Αλήθεια ξέρεις πόσο κοντά έφτασε η χώρα πρόσφατα να ξαναμπεί σε επιτήρηση χωρίς καμία καταγγελία απο την αντιπολίτευση;
    12. Η ΝΔ είχε πει οτι θα πήγαινε τα στοιχεία στον εισαγγελέα...αλήθεια τα πήγε;;;Βρήκε στοιχεία για να στοιχειοθετήσει αυτές τις κατηγορίες ή πέταξε ενα προπέτασμα καπνού για να γλυκάνει τους πικραμένους οπαδούς της για την ήττα;
    13. Καλύτερα να είναι Αμερικανός υπήκοος που θα πάει μπροστά την Ελλάδα, παρά Έλληνας υπήκοος που την κρατάει στο χάος.

    Α! και το ψευτοδίλημμα Καραμανλής ή χάος, τελικά όπως πολλοί προέβλεψαν έγινε Καραμανλής=Χάος

    Και επειδή όπως λες δεν μπορείς να ζήσεις σε άλλη χώρα προσπάθησε να αλλάξεις αυτή που ζείς σήμερα και η αρχή είναι να τελειώσει η ακυβερνησία της Δεξιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος9/12/08, 2:20 μ.μ.

    Έγραψα χθες πως είναι το λιγότερο άστοχο να διαπληκτίζεται κανείς στο διαδίκτυο με ανθρώπους αγνώστους προς αυτόν, οπότε απαντώ με κίνδυνο αναίρεσης των γραφομένων μου, ελπίζοντας ότι το κόσμιο ύφος μου δεν θα επιτρέψει να συμβεί αυτό. Εξακολουθώ βέβαια να πιστεύω στο μάταιο της αντιπαράθεσης, μια και μάλλον είναι αδύνατο να πείσει ο ένας τον άλλο...


    Σε όλα αυτά που γράφεις (άγνωστε) φίλε Άρη διαπράττεις ένα βασικό λάθος: νομίζεις πως αναφέρω ό,τι αναφέρω σε μια προσπάθεια ξαλάφρωσης των ευθυνών της σημερινής κυβέρνησης (ή νομιμοποίησής της όπως αναφέρεις), την οποία και έχω κυριολεκτικά γραμμένη. Δεν με απασχολεί διόλου να σε πείσω ότι η ΝΔ είναι καλύτερη από το ΠΑΣΟΚ, καθώς δεν πιστεύω πως είναι (και το αντίστροφο).

    Το τελευταίο που με απασχολεί είναι ο συμψηφισμός, καθώς θεωρώ δεδομένο ότι δεν υπάρχουν διαφορές μεταξύ των εκάστοτε κυβερνώντων, κάτι προφανές σε έναν μετριοπαθή άνθρωπο από τα ιστορικά γεγονότα, και κάτι που ίσως αποδεχόσουν κι εσύ αν έβγαζες τις παρωπίδες σου.

    Από την άλλη είναι οξύμωρο να με κατηγορείς για συμψηφισμό και εσύ να διαπράττεις το ίδιο στα δικά σου 6,8,9,10, λες κι έχει σημασία και πάλι η ποσότητα, κάτι άλλωστε τόσο αφηρημένο που κανείς εις τον αιώνα των αιώνων δεν θα μπορέσει ν'αποδείξει. Εκτός αν έχεις ανακαλύψει έναν τρόπο μέτρησης του ειδικού βάρους στη ζυγαριά πχ του χρηματιστηρίου και των ομολόγων, άκρως σημαντικών σκανδάλων και των δύο. Λες κι έχει σημασία η τελική ετυμηγορία (αν βγάλεις ποτέ) για ανθρώπους που καταστραφήκανε προκειμένου κάποιοι και από τα δύο κόμματα να πλουτίσουν. Λες κι έχει νόημα για κάθε σκάνδαλο. Για μένα από την άλλη έχει σημασία πχ μία κυβέρνηση (ειλικρινά οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή, πράσινη, μπλε, κόκκινη) να αποδέχεται το ρίσκο στις μετακινήσεις των επιβατών χρησιμοποιώντας σαπάκια προκειμένου να ικανοποιήσει μέσω μονοπωλίου ίδια συμφέροντα, όσο φαιδρό και αν σου φαίνεται αυτό.

    Αυτό που εγώ θεωρώ λυπηρό είναι εν έτει 2008 άνθρωποι να φανατίζονται τόσο πολύ κομματικά, γινόμενοι έτσι εν αγνοία τους θύματα επιτηδείων πολιτικών που πλουτίζουν εις βάρος τους (εκτός αν αυτοί πλουτίζουν μαζί τους, οπότε καλά κάνουν και φανατίζονται). Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, αναφέρομαι γενικά και όχι σε σένα που δεν γνωρίζω άλλωστε, μια και ο πολιτικός φανατισμός από όλες τις πλευρές στην Ελλάδα είναι δεδομένος, όπως και η κομματική εξάρτηση.

    Κλείνω ευχόμενος ειλικρινά η δική σου ζωή να αλλάξει με μια πιθανή πτώση της Δεξιάς - προσωπικά η δική μου εξαρτάται από τον εαυτό μου και μόνο και όχι από ποιό κόμμα τυχαίνει να βρίσκεται στην εξουσία. Μου κάνει όμως εντύπωση το γεγονός ότι θεωρείς τη δική σου βιοτική βελτίωση τόσο άρρηκτα συνδεδεμένη με το ΠΑΣΟΚ (το κάθε ΠΑΣΟΚ, το κάθε κόμμα γενικά).

    Ο ανεξέλεγκτος φανατισμός δεν οδηγεί πουθενά, παρά δίνει θάρρος και έναυσμα στους πολιτικούς για ακόμη μεγαλύτερη κοροϊδία.

    ΥΓ Ειλικρινά πιστεύεις πως η απληστία και η διαφθορά έχουν χρώμα ή ιδεολογική κάλυψη; Είναι βαθύτερο πρόβλημα παιδείας (και όχι μόνο) και δεν σχετίζεται με παρατάξεις. Δυστυχώς η ελληνική κοινωνία σε ένα σεβαστό μέρος της είναι εμποτισμένη σε αυτά και δεν χρειάζεται να πας μακριά: το διαπιστώνεις καθημερινά από τη συμπεριφορά όλων μας, την αγένεια, την καφρίλα που επικρατεί παντού, σε κάθε έκφραση της καθημερινότητας. Εκτός κι αν όλα αυτά συνέβησαν ως δια μαγείας τα τελευταία 5 χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προσπάθησες αρκετά να κρύψεις τα προσβλητικά σου σχόλια προς εμένα αλλα δεν τα κατάφερες.
    Γράφεις
    "Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, αναφέρομαι γενικά και όχι σε σένα που δεν γνωρίζω"
    και συνεχίζεις
    "Μου κάνει όμως εντύπωση το γεγονός ότι θεωρείς τη δική σου βιοτική βελτίωση τόσο άρρηκτα συνδεδεμένη με το ΠΑΣΟΚ"

    Απο που το συνήγαγες αυτό αδελφέ, γιατί εμένα μου κάνει σαν να λές οτι περιμένω να ανέβει το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία για να βολευτώ;;;

    Το αντιπαρέρχομαι γιατί απλά δεν με γνωρίζεις.

    Δεν θα συνεχίσω την αντιπαράθεση γιατί μου φαίνεται οτι άλλα λες και άλλα εννοείς, πες αυτά που πραγματικά θές να πείς και άσε στην άκρη την κομματική αντιπαράθεση αφού όπως λες δεν υποστηρίζεις κανένα. Πάντως η χώρα πρέπει να κυβερνηθεί δεν νομίζεις; κατά την δική σου άποψη ποιός θα έπρεπε να είναι αυτός; Και μη μου πείς κανένας γιατί το κανένας δεν είναι λύση. Είναι μόνο ευφυής απάντηση του Οδυσσέα στον Κύκλωπα και των δημοσκόπων στις δημοσκοπήσεις.

    Αλλά ναι αν θες, πιστεύω οτι ακόμα και η χειρότερη έκφραση διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ απο πλευράς αντιλαικής πολιτικής που ήταν η 8ετία Σημίτη, είναι απείρως καλύτερη απο αυτό που βιώνει η χώρα. Τώρα φάνηκε τι σημαίνει να κάνεις πρωθυπουργό κάποιον ο οποίος μέχρι να φτάσει να γίνει πρωθυπουργός δεν είχε εκλεγεί ούτε πρόεδρος 15μελούς σε Λύκειο.

    Αυτά και σε χαιρετώ άπαξ και διαπαντός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος9/12/08, 4:41 μ.μ.

    Συμφωνώ στο ότι δεν κατάφερα να σου δώσω να καταλάβεις τί εννοώ και με συγχωρείς γι'αυτό:
    για μένα βιοτική βελτίωση σημαίνει καλύτερη ποιότητα ζωής, αν εσύ συνδέεις οπωσδήποτε αυτή την έκφραση με το βόλεμα είναι δικό σου πρόβλημα. Προσωπικά συνδέω την ποιότητα ζωής με άλλα πράγματα περισσότερο καθημερινά. Επαναλαμβάνω : είναι επιεικώς άστοχο να προσάψω οτιδήποτε σε έναν παντελώς άγνωστο άνθρωπο στο internet, αν θέλεις το πιστεύεις, όπως πράγματι είναι άστοχη η συνέχεια του "διαλόγου" και κουραστική για οποιονδήποτε κάνει τον κόπο να την παρακολουθήσει.

    Πάντως ψάχνω τελικά κι εγώ ν'ανακαλύψω τί πραγματικά θέλω να πω, γιατί νόμιζα πως εξαρχής λέω πως και οι δύο είναι εξίσου αποτυχημένοι, τόσο αδυνατείς να το πιστέψεις αυτό; Κι επειδή ρώτησες, εν τέλει δεν θεωρώ κανένα από τα υπάρχοντα κόμματα ικανό για αξιοπρεπή διακυβέρνηση, ας δημιουργηθεί μια νέα πρόταση από σοβαρούς ανθρώπους (πχ επιστήμονες) και τα λέμε. Το ότι κάποιος οπωσδήποτε πρέπει να κυβερνήσει ισοδυναμεί με το μη χείρον βέλτιστον.

    Μην βλέπεις φαντάσματα, ήμουν σαφής σε ότι έγραψα, δεν υφέρπει κάποιο μυστικό πίσω από τα λεγόμενά μου, ΜΙΛΑΩ ΓΕΝΙΚΑ, μην αρπάζεσαι για κανέναν λόγο, πόσο μάλλον για τα κόμματα στο διαδίκτυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kαλησπέρα,
    Απαντώ στον άγνωστο φίλο,

    Παρατηρώ ενα κόμπλεξ και μια προσπάθεια συμψηφισμού απο την μεριά σου όταν εγώ η κάποιος άλλος ασκεί σκληρή κριτική στην κυβέρνηση, αναρωτιέμαι γιατί. Σε γενικές γραμμές η ανάλυσή σου για τα πράγματα δεν είναι λάθος, το μεγάλο σου λάθος κατά την γνώμη μου είναι η προσπάθεια ισοπέδωσης των πάντων, και γιατί το λεω αυτό: Στην Ευρώπη και στον κόσμο ολόκληρο απ' οσο ξέρω δεν υπάρχουν τέλειες κυβερνήσεις, ούτε θα υπάρξουν ποτέ, υπάρχουν όμως καλές και κακές κυβερνήσεις η καλύτερες και χειρότερες η κακές και λιγότερο κακές εμπάσει περιπτώσει, αν μου επιτρέπεις αυτό συμβαίνει και στην χώρα μας, και σε ρωτώ με το χέρι στην καρδιά, ήταν ιδια η Ελλάδα του 1985' η του 1996' η ακόμα και του 2004' με την σημερινή Ελλάδα; Προσωπικά δεν το πιστεύω, μπορεί εσυ να δυσκολεύεσαι να στραφείς για τους δικούς σου λόγους τους οποίους δεν γνωρίζω κατά της δεξιάς, εγω όμως δεν εχω κανένα πρόβλημα να πω οτι αυτά που βιώνει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια και στην τεράστια έκταση που συμβαίνουν δεν έχουν ξαναγίνει απο την μεταπολίτευση και μετά. Νομίζω οτι τα πράγματα είναι απλούστερα απ' οτι φανταζόμαστε μερικές φορές. Θα ήθελα να μου πείς που οδηγεί η λογική των λεγομένων σου όσον αφορά την χώρα, γιατί καλώς η κακώς (κακώς κατά την γνώμη μου) ζούμε σε μια αστική Δημοκρατία και στίς αστικές Δημοκρατίες υπάρχουν κυβερνήσεις και αντιπολιτεύσεις, δηλαδή η χώρες αυτές πρέπει αναγκαστικά να κυβερνηθούν. Τέλος θα ήθελα να σημειώσω οτι το εξής σχόλιό σου

    ''Σε ποιά άλλη (μελλοντική) κυβέρνηση, μια και η επόμενη θα είναι το ΠΑΣΟΚ, ο πρωθυπουργός είναι...αμερικανός υπήκοος;!''

    δείχνει εμπάθεια απέναντι στο συγκεκριμένο πρόσωπο, και σε ρωτώ ευθέως, είναι αυτό πολιτική κριτική απ' την στιγμή που ξέρεις πολύ καλά οτι ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι Έλληνας; Μου θυμίζει την εποχή που ο Κώστας Σημίτης δεχόταν κριτική επειδή έκανε σαρδάμ...

    ΥΓ. Για να σε προλάβω, ενημερώτικά σου λεω οτι εχω ψηφίσει 2 φορές στην ζωη μου σε βουλευτικές εκλογές μέχρι τώρα και το κόμμα το οποίο ψήφισα είναι ενα εκ των 2 κομμάτων της αριστεράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος9/12/08, 7:24 μ.μ.

    Το μεγάλο λάθος όλων μας είναι ότι νομίζουμε πως αυτά που γράφουμε αποτελούν τελικά την αλήθεια, ενώ το μόνο που κάνουμε είναι να εκφράζουμε υποκειμενικές απόψεις. Άλλος θα σου πει άλλα για το 1985, άλλος για το 1996, άλλος για το 2004. Εσύ πιστεύεις ότι σήμερα η κυβέρνηση είναι η χειρότερη δυνατή, αν μπεις σε κάποιο άλλο blog θα διαβάσεις άλλες απόψεις, σε άλλο άλλες, οπότε...Ο καθένας έχει μια διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων και μια άποψη σεβαστή. Καλώς η κακώς η αλήθεια είναι πάντα σχετική και υποκειμενική.

    Προσωπικά (επαναλαμβάνω) δεν με απασχολεί αν η ΝΔ είναι η χειρότερη κυβέρνηση όλων των εποχών, με απασχολεί το γεγονός ότι διαχρονικά το επίπεδο των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα είναι χαμηλό, τώρα αν εσύ θεωρείς αυτή την άποψη κομπλεξική, καλά κάνεις και τη θεωρείς.

    (Ξανα)επαναλαμβάνω

    ΥΓ1 Το γεγονός ότι αράδιασα τα κακά του ΠΑΣΟΚ δεν σημαίνει ότι υποστηρίζω κατ'ανάγκη τη ΝΔ, σημαίνει όμως ότι θεωρώ τα κόμματα εξουσίας διαφορετική πλευρά του ίδιου νομίσματος.

    ΥΓ2 Ποτέ δεν μίλησα για ακυβερνησία.

    ΥΓ3 Το "αμερικανός" υπήκοος είναι μια πραγματικότητα που μπορεί να προκαλέσει ερωτηματικά. Γενικά η οικογένεια Παπανδρέου είναι μια ιδιόμορφη οικογένεια, έχουν ειπωθεί πολλά για τις σχέσεις της με τις ΗΠΑ, ψάξε και θα βρεις πληροφορίες στο internet (δεν υπάρχει νόημα να μπούμε σε αυτή την κουβέντα). Για άλλους αυτό σημαίνει κάτι, για άλλους τίποτα. Προσωπικά ο συγκεκριμένος άνθρωπος δεν με πείθει για την πολιτική του σοβαρότητα, είναι μια υποκειμενική δική μου άποψη, αν εσύ διακρίνεις εμπάθεια επίσης καλώς. Άλλος θα διέκρινε εμπάθεια στα δικά σου γραφόμενα στο blog. Καταλαβαίνεις ότι όλα αυτά είναι φαύλος κύκλος.

    Σε χαιρετώ, καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμε,

    Σαφώς εδω εκφράζουμε τις απόψεις μας και το τελευταίο πράγμα που προσδοκώ είναι να ''τσακωθώ'' μαζί σου η με οποιονδήποτε άλλον μέσω ενός blog οπως αυτό. Ο σκοπός εξάλλου που έφτιαξα αυτό το blog είναι η ανταλλαγή απόψεων, είναι περιτό να σου πω οτι σέβομαι την άποψή σου ακόμα και αν δεν συμφωνώ με αυτή. Οταν λεω οτι ''το μεγάλο σου λάθος κατα την γνώμη μου είναι αυτό'' σαφώς και εννοώ κατά την δική μου άποψη, το γράφω κιόλας ''κατα την γνώμη μου''.

    Προσωπικά δεν πιστεύω οτι τα κόμματα εξουσίας είναι η διαφορετική πλευρά του ίδιου νομίσματος, τα κόμματα ολα εχουν ιστορία, ιδεολογικές καταβολές και ανθρώπους που τα πλαισιώνουν, ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι τι εννοώ.

    Όσον αφορά την οικογένεια Παπανδρέου επίτρεψε μου να σου πω οτι εχω άποψη και δεν χρειάζεται να μπω στο internet για να μάθω γι' αυτήν, ασχολούμαι με την πολιτική απο πολύ μικρός και έτυχε να εχω διαβάσει πολύ εξονυχιστικά την ιστορία της νεότερης Ελλάδας (και την επίσημη, και την ανεπίσημη) ειδικά απο το 1940' και μετά. H οικογένεια Παπανδρέου και ειδικά ο Ανδρέας Παπανδρέου φυσικά και ειχε σχέσεις με την Αμερική, αφού όπως ξέρεις σπούδασε στην Αμερική και ήταν μάλιστα και ένας εκ των 10 επιφανέστερων οικονομολόγων στον κόσμο κατά την διάρκεια της ακαδημαικής του καριέρας την εποχή εκείνη. Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν είναι φυσικό να απέκτησε σχέσεις και ερίσματα σε αυτή τη χώρα. Αυτό σημαίνει κάτι μεμπτό;
    Όπως λες κι εσυ δεν εχει κανένα νόημα να μπούμε σε αυτό το τρυπάκι (αλλά παρόλα αυτά το έθιξες).

    Κλείνω με ένα σχόλιο για τον Γιώργο Παπανδρέου που αναφέρθηκες, σεβαστό να μην σε πείθει για την πολιτική του σοβαρότητα, εμένα προσωπικά με πείθει, άλλο αυτό - που είναι πολιτική κρίση δική σου και σεβαστή - και άλλο να λέμε περί υπηκοότητας η σαρδάμ παλαιότερα κτλ, έτσι υποβαθμίζουμε την πολιτική αντπαράθεση νομίζω.
    Τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος10/12/08, 7:04 π.μ.

    Φίλε ιδιοκτήτη του blog, κανείς δεν "τσακώνεται" με κανέναν. Τα κόμματα προφανώς έχουν ιστορία (η οποία δεν ασκεί πολιτική), όπως και ΕΙΧΑΝ κάποτε ιδεολογικές καταβολές (ακόμα και κοινωνικό υπόβαθρο), πλέον όλα αυτά είναι θολά, συγκεχυμμένα και διαβρωμένα μπροστά στον κοινό βωμό της εξουσίας, του κέρδους και της διαφθοράς. Καλώς ή κακώς, ζούμε στο 2008 και όχι στα 60ς και τα 70ς και οι συνθήκες παγκοσμίως έχουν αλλάξει. Εδώ έχει δυτικοποιηθεί το άλλοτε κομμουνιστικό προπύργιο της Κίνας. Αν εσύ παραμένεις ρομαντικός ιδεολόγος καλά κάνεις, απλά είσαι από τους λίγους και φυσικά δεν έχεις σχέση με την πολιτική. Προσωπικά δεν πιστεύω πχ ότι υπήρξε από το 1990 και μετά σοσιαλιστική κυβέρνηση, παρά μόνο παραλλαγές δεξιάς διακυβέρνησης, μια και αυτό το μοντέλο έχει επικρατήσει (μου φαίνεται εντελώς ουτοπικό μελλοντική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ να κυβερνήσει σοσιαλιστικά). Αυτό αποδεικνύεται και από την τάση γενικής απογοήτευσης του εκλογικού σώματος στις πρόσφατες εκλογικές αναμετρήσεις και τη σχετική συρρίκνωση του δικομματισμού.

    Κλείνω για τον Γ.Παπανδρέου, αν για κάποιους προκαλεί ερωτηματικά η σχέση του με τις ΗΠΑ, δεν νομίζω πως αποτελεί πολιτική υποβάθμιση, ούτε έχει καμία σχέση αυτό το επιχείρημα με τα σαρδάμ (τα σαρδάμ δεν ασκούν πολιτική, η Αμερική όμως ασκεί). Ούτε, με βάση τη λογική, βλέπω κάτι μεμπτό στο να γεννιούνται ερωτηματικά (εξαιτίας αυτής της σχέσης) για την πολιτική του ακεραιότητα και ανεξαρτησία. Η ιστορία θα δείξει αν όλα αυτά είναι βάσιμα ή αβάσιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Aνώνυμε φίλε,

    Η ανάλυσή σου πιστεύω οτι εκτός απο αδιέξοδη είναι και πολύ απαισιόδοξη κυρίως γιατί δεν δίνει καμία ελπίδα και προοπτική στον τόπο, πράγμα που χρειάζεται αυτή τη στιγμή περισσότερο απο ποτέ. Λογικά θα πρέπει να συμφωνήσεις μαζί μου οτι το χ κόμμα εξουσίας η μη, υποτίθεται οτι μαθαίνει απ' τα λάθη του παρελθόντος και προσπαθεί να βελτιωθεί ώστε μελλοντικά να τα πάει καλύτερα, επίσης δεν συμφωνώ με την έννοια της οικογενειακής ευθύνης στα κόμματα και γενικώς, δηλαδή ο Ανδρέας Παπανδρέου δεν φταίει για οτι στραβό έκανε ο Γεώργιος Παπανδρέου και αντίστοιχα ο Γιώργος Παπανδρέου δεν φταίει για οτι στραβό έκανε ο Πατέρας του, αυτό ισχύει για ολα τα κόμματα για να μην παρεξηγηθώ. Όσον αφορά τον παγκόσμιο συσχετισμό θα έλεγα οτι η γη είναι ενα καζάνι που βράζει και δεν ξέρουμε πότε θα σκάσει, ο υπαρκτός σοσιαλισμός μπορεί να κατέρρευσε αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν θα γεννηθούν νέες επαναστάσεις και εξεγέρσεις μελλοντικά στην αέναη προσπάθεια του ανθρώπου για μια καλύτερη ζωη, εγω προσωπικά εχω συμπεράνει οτι η υπόθεση του σοσιαλισμού δεν είναι μια τελειωμένη υπόθεση, οσο υπάρχουν θύτες και θύματα, οσο υπάρχουν καταπιεστές και καταπιεζόμενοι, οσο υπάρχουν πεινασμένοι και βολεμένοι και οσο υπάρχουν τεράστιες ταξικές διαφορές και συσσώρευση τεράστιου πλούτου στα χέρια πολύ λίγων και ισχυρών, τότε θα γίνεται και πάλι επίκαιρη η ιδεολογία του σοσιαλισμού σαν εναλλακτικός τρόπος και σύστημα διακυβέρνησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε Ελεύθερα