Παρασκευή, 12 Μαρτίου 2010

ΣΥΝΤΟΜΟ ΣΧΟΛΙΟ



Καλησπέρα,
την συνάντηση Ομπάμα - Παπανδρέου δεν θα την σχολιάσω γιατί δεν ξέρω τι ειπώθηκε μέσα, υποτίθεται ότι γνωρίζουμε τι περίπου είπε ο Παπανδρέου στον Ομπάμα (που κι αυτό παίζεται), το σίγουρο είναι όμως ότι δεν γνωρίζουμε τι είπε ο Ομπάμα στον Παπανδρέου, εκεί είναι η ουσία... Οπότε αυτή η συνάντηση δεν μου λέει τίποτα, η μάλλον μου λέει, σαν αριστερός ήμουν πάντα και είμαι πολύ επιφυλακτικός, είμαι έτσι κι αλλιώς επιφυλακτικός για να μην πω εχθρικός προς τον διεθνή παράγοντα, πόσο μάλλον προς τον Αμερικανικό...

Υ.Γ Αυτοί που έριχναν βόμβες ναπάλμ στο Ελληνικό έδαφος επί εποχής εμφυλίου πολέμου θα μας σώσουν?

Stendoras

2 σχόλια:

  1. Γνωμη μου ειναι οτι καμια χωρα δεν "σωζει" καποια άλλη χωρις να ζητησει ανταλλάγματα. Εκει παιζεται το παιχνιδι χρονια τωρα.
    Ενα παρε-δωσε συμφεροντων ειναι.

    Το θεμα ειναι οτι τη στιγμη που γινεται το αλισβερισι δεν μαθαινουμε την αληθεια.
    Και γινεται πισω απο την πλατη μας.

    Αυτο που λεω δεν αφορα μονο τους αμερικανους, αλλά ολους οσους μας "προσφερουν" τη βοηθεια τους.

    Την καλησπερα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δύστυχώς είναι έτσι όπως τα λές τα πράγματα στη διεθνή σκακιέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε Ελεύθερα