Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου 2011

ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΣ! Η ΤΩΡΑ Η ΠΟΤΕ! Η ΟΛΑ Η ΤΙΠΟΤΑ!


ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ!
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΑΠ ΤΟ ΚΑΒΟΥΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ ΑΠ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΣΟΥ!


"Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω. Ν' αγαπάς τον καθένα ανάλογα με τη συνεισφορά του στον αγώνα. Μη ζητάς φίλους, να ζητάς συντρόφους! Να 'σαι ανήσυχος, αφχαρίστητος, απροσάρμοστος πάντα. Όταν μια συνήθεια καταντήσει βολική, να τη συντρίβεις. Η μεγαλύτερη αμαρτία είναι η ευχαρίστηση. Πού πάμε; Θα νικήσουμε ποτέ; Προς τι όλη τούτη η μάχη; Σώπα! Οι πολεμιστές ποτέ δε ρωτούνε!"


Η στερνή, η πιο ιερή μορφή της θεωρίας είναι η πράξη. Όχι να βλέπεις πώς πηδάει η σπίθα από τη μια γενεά στην άλλη, παρά να πηδάς, να καίγεσαι μαζί της. Η πράξη είναι η πλατύτερη θύρα της λύτρωσης. Αυτή μονάχα μπορεί να δώσει απόκριση στα ρωτήματα της καρδιάς."

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ - ΑΣΚΗΤΙΚΗ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε Ελεύθερα