Σάββατο, 14 Μαΐου 2011

ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΥΤΙ ΤΟΥ ΜΙΚΗ - Updated

UPDATED ΑΝΑΡΤΗΣΗ


Καλησπέρα,
το ενδιαφέρον σας για το "μαγικό κουτί του Μίκη" υπήρξε τεράστιο!
Έλαβα στο mail μου πάνω από 50 μηνύματα πολιτών και συντρόφων που ενδιαφέρονται να το αποκτήσουν. Επειδή όπως καταλαβαίνετε δεν είναι δυνατόν πλέον να το αντιγράψω σε τόσα πολλά άτομα και να το δώσω χέρι με χέρι, αποφασίσαμε να το ανεβάσουμε εδώ και να το πάρει όποιος το θέλει κατεβάζοντάς το! Το ριπάρισμα έχει τελειώσει αλλά τώρα ακολουθεί το upload!
Γι' αυτό ζητώ την υπομονή όλων σας!
Το σπουδαίο έργο του αξιότερου Έλληνα και καλλιτέχνη Μίκη Θεοδωράκη θα διαδοθεί πάση θυσία σε ολόκληρο τον Ελληνικό λαό!


Stendoras 
14/5/2011

Καλησπέρα,
πάρα πολλοί Σπιθιστές μας ρωτούν τι ακριβώς είναι η συνέντευξη του Μίκη Θεοδωράκη στον Γιώργο Μαλούχο που μεταδόθηκε σε επανάληψη στις 17/3/2011 στον Σκάι και επίσης αν γίνεται και ΠΟΥ μπορούν να την προμηθευτούν. Η συνέντευξη αυτή αποτελεί μια πολύωρη αφήγηση του Μίκη Θεοδωράκη στον Γιώργο Μαλούχο η οποία καταγράφηκε σε 59 CD ήχου και κυκλοφόρησε το 2005 σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων (1500), στο εμπόριο έχουν μείνει ελάχιστα κομμάτια από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω. Από την απομαγνητοφώνηση αυτής της έκδοσης, του μαγικού αυτού "κουτιού" που βλέπετε και στις παρακάτω φωτογραφίες προέκυψε το θρυλικό πια βιβλίο "ΑΞΙΟΣ ΕΣΤΙ από τον μεσοπόλεμο στην χρεοκοπία" που επίσης βλέπετε στην φωτογραφία. Βρίσκομαι σε διαδικασία "ριπαρίσματος" των 59 CD και σύντομα θα τα έχω σε ηλεκτρονική μορφή, οπότε όποιος τα θελήσει δεν έχει παρά να επικοινωνήσει μαζί μου για να κανονίσουμε να έρθει με ένα εξωτερικό σκληρό η ένα φλασάκι να του τα δώσω, το σπουδαίο έργο του Μίκη Θεοδωράκη πρέπει πάση θυσία να διαδοθεί με κάθε τρόπο σε όσο πιο πολλούς Έλληνες είναι δυνατόν.

Stendoras 



14 σχόλια:

  1. Ανώνυμος9/4/11, 11:21 μ.μ.

    φιλε μου καλησπερα,
    λογω μη οικονομικης δυνατοτητας να αγορασω αυτη τη σπυδαια συλλογη, θα σου ημουν ευγνωμων εαν μπορουσες να τη μοιραστεις.φανταζομαι οτι δεν θα ειμαι ο μονος.αν θελεις επικοινωνησε μαζι μου οταν τελειωσεις το rip.
    ευχαριστω
    mail:geopapadopo@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ φίλε μου,
    εννοείται οτι δεν είσαι ο μόνος,
    πολλοί έχουν επικοινωνήσει και σας έχω όλους υπόψη μου.

    Είμαι ακόμα στο rip γιατι είναι 59 CD, αναμείνατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/4/11, 3:38 μ.μ.

    Παρακαλώ υπολογισε και εμενα για τον Μικη.
    akaragiann@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος13/4/11, 12:45 π.μ.

    Καλησπέρα stendora, θα ήθελα να με έχεις και εμένα υπόψην σου για την συγκλονιστική αυτή συνέντευξη του Μίκη. Θα σου ήμουν υπόχρεος. Πρέπει να την ακούσουν όλοι οι Έλληνες.
    Ευχαριστώ πολύ
    mail: bouras.nikos@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος28/4/11, 8:46 π.μ.

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ,ΕΨΑΧΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ, ΑΦΗΝΩ ΤΟ E-MAIL ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΗΜΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΟΣ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΕΡΓΟ
    costas@neoplastic.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος14/5/11, 9:51 π.μ.

    Stendoras καλησπέρα, άκουσα και εγώ ένα μεγάλο μέρος της συνέντευξης του Μίκη μας στον Γ. Μπαλούχο, στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ. Ήταν συγκλονιστική αυτή συνέντευξη. Νομίζω ότι όλοι οι Έλληνες πρέπει να ακούσουν αυτή την ξεχωριστή αφήγηση.
    Επικοινώνησε μαζί ακόμα και αν δεν έχεις τελειώσει το rip, στην περίπτωση που θες, είμαι πρόθυμος να σε βοηθήσω.
    email: antonsar@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΣΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΣΕ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΟ ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΣΤΕΝΤΟΡΑ!!!

    ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΣΕ BLOG ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ...

    ΕΙΣΑΙ ΣΠΙΘΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος22/5/11, 8:29 μ.μ.

    Καλησπέρα stendora, περιμένω με αγωνία να το ανεβάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος25/5/11, 3:33 μ.μ.

    ΦΙΛΕ ΣΤΕΝΤΟΡΑ,
    ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ UPLOAD?
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ, ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ...
    ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος14/6/11, 9:43 π.μ.

    καλημέρα στέντορα,πως πάει με το upload;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μην αγχωνεστε θα αναρτήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος25/6/11, 7:07 μ.μ.

    Κοιτάξτε εδώ http://www.undersec.info/index.php?showtopic=260231

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος31/5/12, 3:46 μ.μ.

    θα ήθελα να με έχεις και εμένα υπόψην σου για την συγκλονιστική αυτή συνέντευξη του Μίκη. Θα σου ήμουν υπόχρεος.
    Ευχαριστώ πολύ
    heli_mein@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε Ελεύθερα